kuchyně
kuchyně

Konzultace zdarma

Naši kuchyňskí odborníci vám rádi poradí u Vás doma nebo na našich pobočkách!.

Rezervovat termín nyní

Napište nám!

Těšíme se na vaše dotazy, požadavky nebo návrhy.
Pošlete je na: [email protected]

Pošlite zprávu

Máte dotazy??

Stačí nám zavolat: +420 519 789 811
Jsme tam pro vás od pondělí do pátku od 9 do 18 hodin.

+420 519 789 811

Nejčastěji kladené otázky (FAQs)

Vaše kuchyň snů
Nabízíme vám dva způsoby jak najít novou kuchyň:

 

1.Dohodnete si přesný termín na jedné z našich poboček, abyste naplánovali svou novou kuchyň s našimi odborníky.

2.Kúpili jste si kuchyň přes náš e-shop? V tomto případě bude vaše volba zkontrolována i našimi odborníky a budeme vás kontaktovat, abychom vám poskytli kompletní servis.

Bez ohledu na to, kterou možnost si vyberete, můžete si být jisti, že vám budeme ve všem nápomocni. Už nyní se můžete těšit na vaši vysněnou kuchyni! 

Dodání nebo osobní odběr?

 

Volba je na vás! V našich kuchyňských studiích si můžete objednat všechny naše služby jednoduše a snadno. Nezapomeňte uvést své telefonní číslo při objednávání, abychom vás mohli kontaktovat ohledně data doručení. Nezapomeňte uvést vaši adresu, popřípadě fakturační adresu. 

Nabízíme vám možnost vyzvednout si zboží přímo na pobočce, nebo v příslušném skladu. Při objednávkovém procesu si vyberte příslušnou pobočku, za zboží pohodlně zaplatíte přes internet. Pokud se zboží nachází na skladě na pobočce, váš nákup bude připraven k vyzvednutí následující pracovní den. Odhadovaný termín dodání najdete v nákupním košíku. Podrobné informace obdržíte e-mailem nebo telefonicky z našeho servisního oddělení.

Pokud potřebujete zapůjčit dodávku, obraťte se na vaši nejbližší pobočku.

 

Nákupní košík

Stejně jako u každého nákupu přes internet, máme nákupní košík. Zboží jednoduše vložíte do košíku. Na navigačním panelu uvidíte kromě symbolu nákupního košíku počet položek, které jste umístili v nákupním košíku, a celkovou hodnotu objednávky.

Pokud máte v nákupním košíku všechny položky, které si chcete objednat, dobře si zkontrolujte, zda máte zadaný správný počet produktů. Poté klikněte na tlačítko "Pokračovat" a automaticky přikročíte k procesu platby.

 

Objednávkový proces

Objednávací proces je rozdělen do následujících 5 kroků:


Krok 1
"Nákupní košík": Košík obsahuje vybrané produkty. Zobrazuje jednotlivé ceny produktů a taky celkový součet všech produktů v košíku. Jsou zde uvedeny ceny za dodatečně náklady (například náklady na dopravu nebo instalaci). Ceny zahrnují DPH. Částka bez DPH a s DPH je uvedena samostatně.

krok 2

Uvedete vaše osobní údaje, adresu dodání, případně fakturační adresu. Pokud jste již u nás nakupovali a máte své konto, stači se přihlásit a vámi zadané údaje se vám automaticky načítají do objednávky. Pokud jste se ještě u nás neregistrovali, Moze tak učinit v tomto kroku, popřípadě pokračovat Dále bez přihlášení.

krok 3

Zadejte nebo změňte adresu doručením a fakturaci. Muze zadat číslo své věrnostní karty. Vyjádříte své připomínky a přání, například pokud chcete Mít speciálních verzím produktů.

krok 4

"Platba a nákup": Celý platební proces zpracovává certifikovaný poskytovatel platebních SLUŽEB, ktery má tie najlepsie bezpečnostní systémy a předává Výsledek transakcím len nám. Při platebním procesu budete Proto přesměrováni na platformu našeho platebního partnera pro platby platební kartou Nebo online bankovnictví.
krok 5

Dostanete Potvrzení objednávky e-mailem, ve kterém budete Mít Všechny Další potřebné informace o objednávce. 

Platba a objednávka

Na platbu objednávky musí být nejprve zaplacena záloha. Po dokončení procesu dostanete fakturační údaje o zálohové platbě a potvrzení objednávky, které dostanete e-mailem.

Platba zůstatku bude splatná po doručení kuchyně. Pokud si vyzvednete kuchyni na pobočce, můžete zaplatit zůstatek kreditní kartou, debetní kartou nebo v hotovosti.

Vezměte prosím na vědomí, že když dodáváme kuchyni přímo k vám domů, můžete uhradit druhou část sumy pouze v hotovosti. Tuto částku však můžete předem uhradit, pokud nechcete platit v hotovosti při doručení.

Pokud objednávku později změníte, vezměte prosím na vědomí, že doplatek nebude možné zaplatit platební kartou ani na pobočce ani při dodání.

Po zadání objednávky se vám na naší stránce objeví text "Děkujeme za Vaši objednávku, budete informováni o úspěšné dodávce objednávky." Potvrzení objednávky vám přijde do vaší e-mailové schránky.

Vaše objednávka bude zkontrolována jedním z našich odborníků v oblasti kuchyně dříve, než bude převedena na kupní smlouvu. Chceme zajistit, aby vaše kuchyňská objednávka přesně vyhovovala vašim požadavkům. Pokud je to nutné, budeme vás kontaktovat v průběhu tohoto procesu s cílem objasnit všechny nevyřešené otázky o objednávce.

Zboží objednané přes stránku kuchyne.moebelix.sk bude vydán pouze po předložení platného dokladu totožnosti s fotografií a bydlištěm na Slovensku.

 

Bezpečnost vašich osobních údajů

Zabezpečovací systém, který používáme, uchová vaše data v bezpečí. Všechny informace, jako například jméno, adresa a údaje o platbě, se přenášejí zašifrované.
Používáme bezpečný a otestován software. Nemusíte se obávat bezpečnostních problémů, vaše nákupy můžete uskutečňovat nerušeně a bez obav.

 

Vrácení zboží

K dispozici máte 14-denní lhůtu na odstoupení od smlouvy. Pokud chcete vybavit vaši reklamaci co nejrychleji, postupujte následovně:
Obraťte se na naši hotline linku +420 519 789 811. Předem se dohodnete na datu odběru reklamovaných kusů.

 

Dodání a náklady na montáž
Dodání a montáž stojí 1 €.

Nejčastější otázky a odpovědi ohledně montáže:


Tip: nerozbalujte najednou všechny zabalené kusy. Snadno ztratíte přehled.
Otevřete pouze jeden balík a nainstalujte kus nábytku podle pokynů.

Krabice a zbylý balicí materiál nevyhazujte, dokud není vše kompletně smontováno.
Tím se zabrání chybnému vyhazování "důležitých" předmětů, jako jsou kování, malé dřevěné části atd.

Přední strana skříněk má škrábance nebo jinou barvu než jste si objednali
Většina lakovaných a lesklých povrchů má film na ochranu laku. Tyto filmy jsou aplikovány tak, že se díky nim na první pohled těžko rozpozná barevnost. Pečlivě odloupněte film.

Posuvné dveře vypadávají ze skříňky
a) Zkontrolujte, zda jsou posuvné dveře (s posuvnými válečky) správně zasunuty do kolejnice.
b) Zkontrolujte, zda je výztužná tyč připevněna pod podlahou horní skříňky, jak je uvedeno v montážních pokynech.

Chybějící kování
V obalových materiálech jsou často zabudovány pásy z polystyrenu, lepenka.
U většiny dodavatelů jsou označeny jako "montážní krabice", tj balení, ve kterém je příslušenství umístěno, s označením "příslušenství uvnitř" a podobně.
Kování skříní je často přilepená na spodní straně desek.
Kování jsou také často baleny do různých krabic. Při přepravě mohou ze spodní části vypadnout.

Dvířka a zásuvky nelze otevřít
Zkontrolujte směr montáže vodicích kolejnic. (Výměna levé a pravé kolejnice). Umístěte montážní otvory podle pokynů. Důkladně zkontrolujte.

Dveře nefungují správně
Zkontrolujte podle pokynů a zjistěte, zda jsou klapky dveří vybaveny možností nastavení, podle potřeby nastavte klapky dveří.

Zařízení jsou poškozené nebo nefungují správně
Pokud zjistíte jakékoliv poruchy nebo chyby na zařízeních, informujte prosím našeho kuchyňského konzultanta, nebo se obraťte přímo na naše servisní středisko. Náš zákaznický servis zaznamená stížnost a kontaktuje příslušné oddělení ohledně vyřízení stížnosti. Budeme vás co nejdříve kontaktovat, aby byla stížnost vyřízena k vaší spokojenosti.

Poškozené zařízení v originálním obalu
Pokud již bylo zařízení vadné, uveďte to ve zprávě o poškození. Stížnost odešleme dodavateli a poškozené zařízení v případě potřeby vyměníme.